Etiketter

tirsdag den 24. april 2012

Candidakuren

Jeg begynder på candidakuren mandag d. 30. april.

Jeg har læst mig til, at jeg kan komme af med min astma og mine allergier, hvis jeg er heldig.
Det er et forsøg værd, da jeg er træt af at være begrænset.

Jeg har netop læst op på forskellige artikler og dannet mig et indtryk af, hvad der skal til, hvor lang tid, det tager, og hvad jeg skal bruge af ekstra vitaminer og mineraler i den periode.

Nu har jeg købt Mælkesyretabletter, hvidløgstabletter, marietidsel og omega-3-fiskepiller som tilskud til kuren. Yderligere har jeg lånt "Candida - mad som middel" af Pia Birk på biblioteket, som jeg spændt venter på kommer hjem, så jeg kan blive inspireret af nogle spændende opskrifter i et ellers begrænset udvalg af mad.

Jeg vil under kurens forløb berette om effekten. Jeg er spændt på, om der er nogen. Om ikke andet kan man jo altid tåle at tabe sig et par kilo, så det vil jeg se frem til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar